Un mesaj cât se poate de explicit pentru americani. Agenţiile de publicitate s-au folosit cît au putut de mult de prognozata creştere economică de 4 procente.
Numai în ultima lună a anului trecut vânzările de maşini peste Ocean au crescut cu peste 11 la sută, în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2009. Semn clar că americanii o duc tot mai bine.
Tocmai de aceea companiile cu renume au hotărât ca anul acesta să investească oricât, numai să-şi regăsească clienţii. Tocmai de aceea preţul unui spot difuzat în timpul SuperBowl e uluitor. Unele dintre ele au plătit 3 milioane de dolari pentru un clip de doar o jumătate de minut. Practic, fiecare secundă a înghiţit o sută de mii de dolari.
Cu atâţia bani aruncaţi în jocul reclamelor, e semn că americanilor pare să nu le mai fie frică de criză. Dacă anul trecut au fost foarte precauţi, în 2011 vor cheltui mai mult, estimează economiştii.
Pe stadion americanii nu s-a gîndit dopar la meci sau la bani. S-au şi distrat.
Invitată să cânte imnul, Christina Aguilera a intonat un vers greşit. Filmuleţul a fost postat imediat pe youtube şi deja a adunat aproape 2 milioane 500 de mii de vizualizări.