Kantar Media anunta ca pe parcursul intregii zile postul de stiri a inregistrat o medie de 2.9% rating si 15.1% cota de piata, situandu-se astfel inaintea tuturor celorlalte televiziuni informative, dar si inaintea posturilor generaliste.
Productiile Antena 3 s-au impus si seara, cand postul de nisa a depasit toate celelalte televiziuni din Romania pe targetul 18+ urban, cu un rating mediu de 4.9% si o cota de piata de 12.7 procente.
Varful de audienta a fost inregistrat la ora 22:38, cand Antena 3 atingea 7.9% rating, iar emisiunea lui Mihai Gadea era urmarita de 728.000 de telespectatori si obtinea 17.5% market share.
De altfel, emisiunea lui Mihai Gadea a fost cel mai urmarit program al statiei in data de 21 august, cu 6.4% rating, in timp ce Stirile orei 14 cu Laura Nureldin au obtinut cea mai mare medie a cotei de piata – 24.9%.
Antena 3 s-a impus in varful clasamentului si pe targetul urban all, cu o medie de 2.7% rating si 13.9% cota de piata pe intreaga zi, si 4.4 puncte de rating si 12% market share in prime time, postul de nisa reconfirmand astfel ca in zilele importante pentru Romania este principala sursa de informare.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International si este parte a INTACT Media Group.