Scopul campaniei este de a strânge alte un milion de promisiuni de a nu conduce sub influența alcoolului, prin invitarea consumatorilor din toată lumea să folosească hashtag-ul #ImNOTdriving în social media.
Pentru a onora cele un milion de angajamente, Johnnie Walker® va oferi 1 milion de kilometri consumatorilor din întreaga lume pentru a ajunge acasă în siguranță, echivalentul înconjurării Ecuatorului de 25 de ori. Programul începe săptămâna aceasta în Singapore.
Consumul responsabil de alcool stă la baza parteneriatului dintre Johnnie Walker®, Vodafone McLaren Mercedes și Formula 1™, care durează de peste opt ani. Ca rezultat al acestui parteneriat, peste 1 milion de consumatori din toată lumea au semnat deja pactul de a nu se urca la volan sub influența alcoolului.
În România, peste 12.000 de consumatori și-au luat angajamentul că nu se vor urca la volan sub influența alcoolului, ca parte din campania Join the Pact, care l-a adus pentru prima dată la București pe Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool și dublu campion mondial de Formula 1™, cu echipa McLaren.
Ca ambasador global Johnnie Walker® pentru promovarea consumului responsabil de alcool, Mika Häkkinen a vizitat peste 30 de țări, unde s-a întâlnit cu liderii de opinie, reprezentanți ai presei, oficialități și consumatori, transmițând mesaje legate de consumul responsabil de alcool către milioane de oameni.
Noul program de condus acasă în siguranță încearcă să atragă alte 1 milion de angajamente personale în acest sens.
„ Am călătorit în jurul lumii alături de Johnnie Walker pentru a răspândi mesajul campaniei Join the Pact. Încurajez cu entuziasm consumul responsabil de alcool”, spune Mika Häkkinen.
„Parteneriatul nostru cu Vodafone McLaren Mercedes ne-a oferit o platformă solidă pentru a discuta despre consumul responsabil de alcool. Ne întărim angajamentul față de această cauză prin una dintre cele mai ambițioase campanii ale noastre de până acum și îi încurajez pe fanii curselor de mașini să se alăture pactului și să-și ia angajamentul de a nu se urca la volan sub influența alcoolului, folosind hashtag-ul #ImNOTdriving în acest weekend”, spune Gavin Pike, director global de brand Johnnie Walker.
“Johnnie Walker® este dedicat progresului personal, este ceea ce brandul simbolizează, iar consumul responsabil de alcool credem că face parte din acest progres. Lansarea campaniei la nivel global demonstrează angajamentul nostru pentru încurajarea consumului responsabil de alcool, prin stabilirea unor standarde mondiale în marketingul responsabil și prin promovarea mesajului în programul nostru de curse”, adaugă Gavin Pike.
„Sunt entuziasmat să fiu alături de Mika și Jenson Button ca ambasador global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool. Consumul responsabil de alcool este foarte important și, ca pilot Vodafone McLaren Mercedes, simt că este responsabilitatea mea să-mi folosesc poziția pentru a transmite acest mesaj fanilor noștri din toată lumea. Îmi place ideea de a folosi un simplu hashtag pentru a face promisiunea de a nu te urca la volan sub influența alcoolului”, spune Sergio Perez, pilotul Vodafone McLaren Mercedes.
Jenson Button și Mika Häkkinen apar împreună într-o nouă reclamă, “The Ultimate Walk”, cu scopul de a promova noua campanie globală Join the Pact și hashtag-ul #ImNOTdriving, pe care o puteți viziona aici.
Consumatorii români sunt invitați să se alăture promisiunii globale și să afle mai multe informații despre campanie pe pagina oficială de Facebook Johnnie Walker România.
Pe 5 iunie anul acesta, Mika Häkkinen a venit pentru prima dată în România, pentru a promova campania locală Join the Pact și pentru a transmite consumatorilor români mesajul de consum responsabil de alcool, în numele Johnnie Walker®.
Peste 5.000 de fani au participat la demonstrațiile lui Mika Häkkinen la volanul mașinii Join the Pact Caparo T1, în cadrul unei curse cu circuit închis, arătând cum „câștigătorii își păstrează întotdeauna controlul”.
Despre JOHNNIE WALKER® și Formula 1™
JOHNNIE WALKER® este cel mai mare brand de whiskey din lume, savurat de oameni din peste 200 de țări din întreaga lume. Încă de la apariția brandului, Johnnie Walker a fost puternic asociat cu conceptul de progres personal. Capacitatea de înțelegere a consumatorului, determinarea și iscusința comercială au fost cele trei elemente care au contribuit la dezvoltarea unui mic magazin alimentar fondat în anul 1820, gestionat de-a lungul a trei generații de familia Walker, într-o afacere internațională având la bază un brand de whiskey fin, autentic, iconic.
Această abordare progresistă și inovatoare a continuat și în secolul 21, iar în anul 2005 JOHNNIE WALKER® a încheiat un acord de parteneriat cu echipa de Formula 1™ Vodafone McLaren Mercedes. Astăzi JOHNNIE WALKER® este recunoscut ca un simbol al progresului personal și ca un brand internațional, premium, iconic. Echipa Vodafone McLaren Mercedes și Formula 1™ întrunesc aceste caracteristici, generând o platformă originală de comunicare pentru consumatori.
Diageo, lider mondial pe piața distribuitorilor de băuturi premium și deținătorul brandului JOHNNIE WALKER®, se angajează să promoveze consumul responsabil de alcool, acesta fiind elementul principal de legătură cu Vodafone McLaren Mercedes.
În România, JOHNNIE WALKER® este distribuit în mod oficial de PPD România, cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice premium și partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi alcoolice, Diageo.