Conform Kantar Media, Antena 3 a condus detaşat clasamentul televiziunilor de ştiri cu o medie de 10.3% cotă de piaţă pe întreaga zi în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani, fiind urmată de Realitatea TV cu 4.3%, B1TV cu 2.3% şi Romania TV cu 1.9% market share.
Antena 3 s-a impus şi în cel mai disputat interval orar, 19-24, când a obţinut o medie a cotei de piaţă de 10.4%, de trei ori mai mare decât a următorului clasat, Realitatea TV.
De altfel, dacă pe întreaga zi Antena 3 a ocupat poziţia a treia în clasamentul tuturor televiziunilor, în prime time postul nostru de ştiri a fost devansat doar de Pro TV, urcând astfel pe locul doi în clasamentul general, în timp ce Realitatea TV a ocupat poziţia a opta, B1 TV a zecea, iar România TV a unsprezecea.
Vârful de audienţă la nivelul întregii zile a fost înregistrat la ora 22:50, când Antena 3 a atins 7.2% rating reprezentând 664.000 de telespectatori, şi 16.1% market share, fiind lider pe piaţă cu ediţia specială a emisiunii Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu.
Antena 3 îşi păstrează poziţia de lider de audienţă şi pe targetul “Urban all”, unde atinge o medie de 9.5% cotă de piaţă, clasându-se pe locul 3 în clasamentul general şi pe locul întâi la ştiri la nivelul întregii zile,
în timp ce în prime time, cu 9.7%, rămâne pe locul întâi la ştiri şi ajunge în topul general pe locul doi, după Pro TV.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.