Un prim eveniment în acest sens este lansarea Antena Play, platforma online a televiziunilor din grup, ce va cuprinde 5 canale TV în regim live și cinci noi posturi exclusive: News, Monden, Stars, TVNovela și ZU Channel. Antena Play a beneficiat de o investiție la nivelul sutelor de mii de euro și a fost dezvoltată integral în-house, de către Digital AG, echipa online Antena Group. Aceeași echipă a crescut cu până la 400% traficul site-urilor din grup și pregătește o integrare TV pentru Antena Play.
O altă etapă de investiții o reprezintă Observatorul, produsul de știri - reper al Antenei 1. Cu o creștere de peste 20% a cotei de piață pe target-ul 18-49 comparativ cu anul trecut, Observatorul lucrează la o nouă înfățișare, ce va presupune o abordare spectaculoasă din punct de vedere al tehnologiei și al decorului. Investiția în noua tehnologie și în zona de resurse umane se ridică la aproximativ 2 milioane de euro. Această nouă etapă în consolidarea brand-ului Observator a debutat odată cu lansarea paginii dedicate www.observator.tv, care are deja sute de mii de vizitatori unici.
După evenimentul care a adunat 100.000 de oameni la Iași și rezultatele foarte bune ale ultimului val de audiență, Radio ZU deține, neîntrerupt, leadershipul în București și locul al treilea la nivel național. Dezvoltarea brandului ZU este o constantă preocupare pentru grup, în următoarele luni vizându-se extinderea rețelei teritoriale, prin achiziția de noi licențe locale, dar și dezvoltarea platformei online, proiecte ce presupun o investiție de jumătate de milion de euro.
Consolidarea Intact Media Group privește și zona TV, în care se lucrează la un nou proiect anticipat să se lanseze la finele anului, reprezentând o investiție importantă.
Prin diviziile TV, radio, print și online, conținutul Intact Media Group ajunge zilnic la peste 10 milioane de români.
Cel mai important angajator din media românească, IMG furnizează către bugetul public contribuții anuale în valoare de peste 20 de milioane euro.
Premiile locale și internaționale, implicarea în zona socială, parteneriatele cu instituții de prestigiu și preocuparea pentru valorile autentice atestă relevanța, impactul și calitatea conținutului creat de mărcile din trust.
Intact Media Group are o istorie de peste 20 de ani, în care a creat brand-uri reper în media din România. În 2013, Intact Media Group include în portofoliu cinci posturi TV: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV, două posturi radio: ZU și Romantic FM, două cotidiene: Jurnalul Național și Gazeta Sporturilor, trei reviste sub licența BBC: Top Gear, Good Food și Science World, precum și o platformă online cu un public de peste 2,8 milioane vizitatori unici.