Important de menționat este că, în primul trimestru al anului 2013, posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare. Whole Day, Day Time, Acces și Late Fringe sunt segmentele în care valorile cotelor de piață înregistrate de Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv și GSP TV sunt superioare celor ale CME.
În luna martie, emisiunile care au performat cel mai bine din punct de vedere al cotei de piață sunt, în Day Time, “Mireasă pentru fiul meu”, cu Mirela Boureanu Vaida, show lider de audiența într-o proporție covârșitoare. Observatorul orei 13,00, dar și “Previziunile zilei”, cu Sabina Iosub și Niels Schnecker sunt producții care au contribuit la lidership-ul înregistrat de televiziunile IMG.
În același interval orar, 10,00 - 16,00, posturile IMG sunt lider și în rândul publicului commercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
În Access, dintre producțiile posturilor Intact, cota de piață cea mai mare este înregistrată de show-ul Antenei 1 prezentat de Simona Gherghe, “Acces direct”, 17,2%. În clasamentul emisiunilor IMG urmează Observatorul orei 16,00, cu Mihaela Călin la pupitru și “Esențial” (Mihaela Barzila), talk-show-uri Antena 3.
Valorea cotei de piață înregistrată în Late-Fringe-ul lunii martie, 20,7%, a adus egalitate între două mari trusturi, Intact Media Group și CME. “Un show pacatos” al lui Dan Capatos, este pe primul loc între emisiunile IMG din punct de vedere al market-share, 9,4%, urmat de “În gura presei”, cu Mircea Badea și buletinele de Știri nocturne ale Antenei 3.