Media audientelor din luna septembrie inregistrata de Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV este mai mare decat cea a televiziunilor din grupul CME, principalul competitor, in cele mai multe dintre intervalele orare de referinta pe care se masoara audienta. Astfel, in Prime-Time, IMG depaseste CME cu o medie de 0,5 a cotei de piata, in Late Night cu 4,6%,in Acces cu 5,3%, iar in Day Time cu 9,5%. De asemenea, media de market share inregistrata pe parcursul unei zile este cu 3,7% mai mare in favoarea IMG. Totodata, se inregistreaza cresteri de market share ale televiziunilor IMG, comparativ cu luna anterioara.
Romanii se uita la Antene
Superproductiile din grila de toamna a Antenei 1 au avut un rol important in consolidarea pozitiei de lider a Intact Media Group, asa cum productiile Antenei 3 raman lider la nivelul nisei televiziunile de stiri.” Mireasa pentru fiul meu” (Mirela Boureanu Vaida) a inregistrat cele mai mari audiente in Day Time, fiind, intr-o proportie covarsitoare, lider, la fel ca si Observatorul orei 13,00 (Oana Frigescu). Acces direct (Simona Gherghe) si Observator 16,00 (Oana Frigescu) sunt, de asemenea, pe primele locuri in ceea ce priveste contributia adusa la cresterea cotei de market share a IMG. De altfel, Acces direct a fost, in luna septembrie, lider de audienta, atat pe intervalul sau de transmisie, cat si pe cel al “Happy Hour”, emisiunea concurenta: in “infruntatea directa”, Antena 1 a avut, in medie, cu 70 000 de telespectatori mai mult decat Pro TV. In Prime-Time, “X Factor”, “Te cunosc de undeva”, “Demascarea”, “Observator 19,00”, “Familiada”, “Un show pacatos” si “Sinteza zilei” au inregistrat audiente mai mari decat concurenta. In Late Fringe, cu cele mai mari medii ale cotei de piata in luna septembrie se situeaza “Observatorul de noapte” si “IN gura presei”.
Sursa: Kantar Media
Target: All Urban
Copyright: Armadata SRL
IMG: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV
CME: Pro TV, Pro TV International, Acasa TV, MTV Romania, Pro Cinema, Acasa Gold