Comparativ cu 2011, când CME domina pe toate intervalele orare cu excepţia unuia singur, Day Time, în 2012, Intact Media Group îşi păstreaza pozitia de lider în Day Time (interval 10:00– 16:00) şi întrece trustul care conţine Pro TV în Access Prime-Time (interval 16:00 – 19:00) şi Late-Night (interval 23:00 – 02:00). Totodată, Antenele devin lider pe Whole Day (audienţe măsurate într-un interval de 24 de ore) şi reuşesc să reducă semnificativ diferenţa faţă de competiţie în Prime-Time (19:00 – 23:00) şi Morning (6:00 – 10:00). Astfel, dacă în 2011, în primele doua luni ale anului, diferenţa dintre cota de piaţă realizată de IMG şi CME dimineaţa era de -8,6%, în 2012 aceasta a scăzut la -2,3%. De asemenea, în Prime-Time, IMG a făcut progrese faţă de 2011, reducând distanţa faţă de CME de la -5,6%, la -4,4 %.
O contribuţie mare la creşterea cotei de piaţă a Intact o are, pe lângă Antena 1, şi Antena 3, care, în ianuarie, a fost câteva zile la rând cel mai urmărit post TV din Romania. Şi chiar dacă, în luna februarie, amploarea evenimentelor de larga importanţă pentru public şi-a mai pierdut din intensitate – manifestaţiile stradale împotriva guvernului şi a preşedintelui şi ninsorile -, Antena 3 este pe locul al treilea în clasamentul televiziunilor pe Whole Day şi pe locul al patrulea în Prime- Time. La fel de important de menţionat este că, în decursul primei luni a anului, Antena 2 era reintrodusă în grila operatorului RCS- RDS, dar cifrele sale de audienţă avuseseră mult de suferit ca urmare a scoaterii sale ilegale de pe cablu în 2011. Deja, în primele zile ale lui februarie, Antena 2 a reînceput să crească în audienţă, constribuţia sa la cota de piaţă a IMG urmând să fie şi mai vizibilă în următoarele luni.
Divizia TV a IMG este formată din: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi GSP TV
CME este format din: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, MTV – Romania şi Sport.ro.