Campania "Primii20.ro- Elita, frate!", campania exclusiv on-line marcând douăzeci de ani de Intact Media Group, şi-a ales finaliştii. Aceştia sunt: Eglantina Mădălina Becheru, Alexandra Anamaria Dogaru, Emanuela Barba, Mihai Stanciu, Adriana Mâncaş, Vlad Ianos, Simona Stoica, Afrim Bianca, Dan Baciu, Corina Ogea, Mihaela Chirac, Ioana Iulia Blaga, Auraş Mihaiu, Iacob Alexandru, Alexandru Anamaria-Alexandra, Cristina Neagoe, Stefania Apachiti, Dobrescu Maximilian, Dan Ungureanu şi Ariel Constantinof.
Pentru un vis trebuie să lupţi, iar cei de la www.primii20.ro au dat o şansă generaţiei mele. Sper că într-o zi să arunc vocea mea în eter pe un radio în FM, însă e mult de muncă... Poate alături de cei mai buni şi plini de experienţă voi ajunge să-mi trăiesc visul. Ei au picurat încredere în participanţi, noi ne scriem prefaţa poveştilor noastre şi vom ajunge să trăim cu intensitate punctul culminant. Fie că vocea generaţiei mele să aibe un ecou peste timp! a spus Alexandra Anamaria Dogaru, care se numără printre caştigători.
Structurat în două etape, proiectul a fost demarat, în mediul virtual, la 24 noiembrie 2011 la adresa www.primii20.ro şi pe pagina de Facebook, "Elita, frate!". Timp de douăzeci de zile, cei două sute de participanţi au avut posibilitatea de a promova brandurile şi produsele lor preferate din cadrul Intact Media Group. La finalul perioadei, pe baza evaluărilor impactului, dar si pe baza profilelor personale, au fost recrutaţi cei douăzeci de tineri ce constituie echipa ambasadorilor Intact Media Group. La finalul campaniei "Primii20.ro - Elita, frate!", unul dintre cei douăzeci de tineri va deveni protagonistul unui serial dedicat exclusiv mediului online, primul de acest tip de pe piaţa media din România, realizat sub umbrela unui conglomerat media.
Este vorba pur şi simplu de ceea ce aş numi eu: "o imensă oportunitate" şi aş completa cu "a mă face auzit şi a schimba această ţară minunată într-un loc mai bun şi mai frumos!". Tind să cred că lucrurile nu se întâmplă aşa, fără motiv. Nu cred că am şansa la o "portavoce" mică întâmplător. Deci, într-un mod indirect, văd foarte clar faptul că Intact m-ar putea propulsa foarte sus. Şi asta poate doar să mă entuziasmeze şi să mă facă recunoscător! ne-a marturisit Ariel Constantinof, unul dintre finalitştii Intact Media Group.
În cea de-a doua etapă, din cei douăzeci de tineri, trei vor primi un internship compatibil profilului lor profesional, însă numai unul va deveni protagonistul unui serial online. Astfel îi vor fi puse la dispoziţie resursele şi know-how-ul Intact Media Group pentru a-şi îndeplini aspiraţiile, pentru a-şi crea brandul personal şi pentru a deveni vocea generaţiei sale. Selecţia se va face în funcţie de relevanţa ideii de proiect pe care fiecare ambasador va dori să o implementeze în asociere cu Intact Media Group.