Antena 3 CNN Actualitate Media Industria de media serbează astăzi Ziua Mondială a Televiziunii recunoscută de Organizaţia Naţiunilor Unite

Industria de media serbează astăzi Ziua Mondială a Televiziunii recunoscută de Organizaţia Naţiunilor Unite

2 minute de citit Publicat la 16:37 21 Noi 2013 Modificat la 16:37 21 Noi 2013
Industria de media serbează astăzi Ziua Mondială a Televiziunii recunoscută de Organizaţia Naţiunilor Unite
Capacitatea televiziunilor de a stârni dezbateri despre lucrurile importante este recunoscută astăzi, 21 noiembrie,  printr-o iniţiativă a Organizatiei Naţiunilor Unite susţinută de serviciile de radiodifuziune publice sau private, agenţii, precum şi asociaţii profesionale din întreaga lume.
 
În primul rând,  actorii cheie din industrie, inclusiv Uniunea Europeană de Radiodifuziune (EBU), Asociaţia Televiziunilor Comerciale din Europa (ACT) şi EGTA,  asociaţia agenţiilor de vânzări pentru televiziune şi radio cu sediul la Bruxelles şi-au unit forţele pentru a serba Ziua Mondială a  Televiziunii, care a fost proclamată ca eveniment anual de către Organizaţia Naţiunilor Unite în 1996.
 
Posturile de televiziune de pretutindeni au fost invitate să prezinte un scurt video făcut de EGTA, ACT şi EBU în semn de recunoaştere a rolului esenţial al televiziunii în a informa, educa şi distra.
 
Clipul prezintă oameni de toate vârstele şi naţionalităţile în timp ce se uită la televizor pe dispozitive diferite, la tipuri diferite de conţinut, de la divertisment, la ştiri, cultură, educaţie sau dramă. Posturile de televiziune din Europa, Asia, Canada, SUA şi Australia vor participa.
Secretarul  general al Organizatie Naţiunilor Unite, Ban Ki Moon spune că într-o eră digitală, televiziunea rămâne mediul cel mai de încredere şi mai popular pentru ştiri, cultură, sport şi divertisment. Europenii se uită la televiziunea liniară mai mult decât în trecut –în medie 235 de minute pe zi .
 
"Televiziunea aduce lumea în viaţa şi în casele oamenilor", a declarat Ban Ki Moon. "Prin programe de calitate, televiziunea pune în atenţia publicului problemelor globale şi deschide căi de înţelegere cu privire la luptele şi speranţele comunităţilor şi familiilor de pretutindeni."
Preşedintele EBU şi administratorul general al televiziunii publice din Belgia, RTBF, Jean – Paul Philippot a declarat că televiziunea rămâne "platforma cea mai importantă pentru evenimente live", în ciuda dezvoltărilor mediilor online sociale şi a consumului personalizat de mass-media prin intermediul internetului.
 
"Televiziunea este şi va rămâne prin excelenţă mediul pentru oameni de a împărtăşi simultan emoţiile lor", a spus Philippot. "Acesta a fost canalul care ne-a dus pe lună şi va continua să ne inspire în prezent şi în viitor".
 
Philippe Delusinne, Presedinte si CEO RTL Belgia, a declarat că "povestea de succes a televiziunii este construită pe următoarele principii: apropierea de public, relevanţă la nivel local şi poveşti frumoase".
 
"Televiziunea este în continuă evoluţie , cu un obiectiv principal: vrem ca telespectatorii să aibă de câştigat în urma acestei evoluţii tehnologice". 
 
Franz Prenner, preşedintele EGTA şi şef de cercetare la ORF Enterprise Austria, şi-a exprimat aprecierea pentru un mediu  care "a demonstrat în mod repetat, capacitatea de a se reinventa".
 
"Trăim vremuri interesante atât pentru televiziuni cât şi pentru agenţii" a spus el, "Televiziunile inovează modul în care se poate livra conţinutul pentru telespectatori, iar agenţiile lor de vânzare  contribuie la finanţarea de conţinut de calitate, prin advertising informativ, profesionist şi relevant".
 

×
Etichete: mass-media
x close