La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producțiilor deja consacrate: “Dr. House”, “Downtown Abbey”, “Suits”, “Prizonieră dragostei”; totodata va aduce și seriale noi, producții sud-americane (marca Televisa), europene și seriale americane de renume. Una din marile noutăți pe care postul le pregătește din 8 martie este lansarea unei producții proprii, un reality-show experiment, un concept nou pentru piața TV din România și chiar din Europa.
“Happy Channel este un nume cu care am fost asociată acum ceva vreme. Drepturile de marcă au fost însă cesionate către Antena Group și mă bucur să spun că Happy Channel este acum exact rezultatul pe care eu mi-l doream: un canal de televiziune dedicat femeilor, dar și familiei, un post care, contrar tendintei de tabloidizare, ocolește această zonă și vorbește despre valori, despre puterea de a lupta, despre povești frumoase și despre dreptul fiecăreia dintre noi de a-și găsi fericirea! În strategia canalului pentru anii ce urmează există și dezvoltarea unui serial romanesc”, a declarat Ruxandra Ion, consilier de conținut Happy Channel.