Antena 3 CNN Actualitate Media În Premieră: Generaţia "Dacă nu eşti sexy la Mall, nu exişti"

În Premieră: Generaţia "Dacă nu eşti sexy la Mall, nu exişti"

1 minut de citit Publicat la 10:22 07 Mar 2011 Modificat la 10:22 07 Mar 2011
În Premieră: Generaţia "Dacă nu eşti sexy la Mall, nu exişti"
Foto: Mediafax
Un reportaj realizat de echipa emisiunii "În Premieră" cu Carmen Avram, care reuşeşte să surprindă perfect tendinţele tinerilor din ziua de azi, pentru care Mall-urile au depăşit cu mult stadiul de centru comercial, devenind un adevărat stil de viaţă - unde ne distrăm, învăţăm, ne iubim, ne arătăm lumii cum vrem, fără nici o inhibiţie.

Materialul prezintă două tipologii ale clienţilor ideali pentru Mall-uri: tânăra iubitoare de modă, frumoasă, foarte bine informată despre subiect şi cu portofelul generos şi bărbaţii "în floarea vârstei" care se folosesc de spaţiul oferit de centru comercial pentru a cunoaşte fete şi a socializa într-un mediu "cool".

În primul caz, tânăra explică faptul că aceste şedinţe de shopping, transformate într-un obicei săptămânal, sau chiar zilnic, au devenit o necesitate, un mod de relaxare, ba chiar un stil de viaţă fără de care nu ar mai putea trăi. Persoanele de acest tip sunt preferaţii centrelor, întrucât sumele pe care ]ncasate lunar de la aceşti clienţi sunt unele uimitoare.

În cel de-al doilea caz, al tinerilor care folosesc mall-ul ca mediu de socializare, întâlnim o cu totul altă tipologie: bărbatul care frecventează centrele de mai multe ori pe săptămân (le mai şi schimbă ca să nu se plictisească) pentru a face cunoştiinţă cu fete frumoase, pe care să le scoată mai apoi la cafele, tot în mall. Bineînţeles, ţinuta acestora este mereu imreproşabilă, după ore întregi în care pregătesc fiecare detaliu, pentru a fi mereu sexy şi în formă pentru a agăţat.

Specialiştii explică astfel că aceste forme de organizare a buticurilor în Mall-uri aduc profituri impresionante în România, fiind preferate de majoritatea românilor, în timp ce peste graniţe, numărul lor este considerabil mai mic, magazinele stradale fiind favorite.
 


Vezi şi reportajele Auschwitz-ul de la Turda: Oraşul otrăvit şi Şi-a regăsit sora după 75 de ani! ale emisiunii "În Premieră".
 

×
x close