Ediţia specială a Observatorului 19.00, prezentată de Andreea Berecleanu, în care telespectatorii au putut afla ultimele noutăţi despre situaţia de urgentă impusă de autorităţi din cauza căderii masive de zăpadă, s-a clasat pe primul loc al clasamentului audientelor atât in randul publicului comercial, cât şi in cel All Urban. Pe targetul 18-49 Urban, Antena 1 obţinea o audienţă medie de 8,5% şi cotă de piaţă de 22,2%, în timp ce concurentul său direct, Protv, realiza o medie de 7,5 puncte rating şi un market share de 19,7%.
Si telespectatorii din mediul Urban au preferat să afle ştirile despre viscolul care a acoperit România tot de la Antena 1. Astfel, ediţia specială a Observatorului 19.00 a fost urmărită in medie de 1.012.000 de telespectatori, reprezentând un rating de 9,6% şi un market share de 20%, surclasându-şi concurentul direct, Protv, la care se uitau doar 862.000 de oameni.
Minutul de aur al ediţiei speciale Observator 19 s-a înregistat la ora 18.50, când, pe publicul All Urban, Antena 1 obţinea coordonate de excepţie: 10,8 puncte de rating şi 22,4% share, adică in medie 1.129.000 de romani urmăreau ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, în vreme ce Protv era privit de numai 709.000 de telespectatori.
Încă de la prima oră a dimineţii, de la ora 6.00, telespectatorii au urmărit primul Observator al zilei, cel prezentat de Olivia Păunescu şi Valentin Butnaru, în număr mare pentru a fi la curent cu ultimele informaţii. Astfel, pe publicul 18-49 Urban, Observatorul obţinea o audienţă de 2,9% şi un market share de 26,3% .
Observatorul orei 13.00, cu Mihaela Călin la pupitru, obţinea cifre bune de audienţă, pe publicul comercial: 3,2% rating şi 14,8% market share.
Şi Observatorul orei 16.00 a fost preferat de telespectatori, fiind de asemenea, lider de audienţă cu 4,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,1% , în vreme ce Protv avea o cotă de piaţă de 11,4% şi o audienţă de 3%.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban si All Urban
Perioada 27 ianuarie 2014