Antena 3 CNN Actualitate Media Ieri, Observatoarele Antenei 1 au fost lider incontestabil de audienţă!

Ieri, Observatoarele Antenei 1 au fost lider incontestabil de audienţă!

2 minute de citit Publicat la 16:19 28 Ian 2014 Modificat la 16:19 28 Ian 2014
Ieri, Observatoarele Antenei 1 au fost lider incontestabil de audienţă!
Cel mai puternic brand de ştiri din România, Observator au fost luni, 27 ianuarie, lider in audiente. Observatorul  matinal, Observator 13, Observator 16, dar şi ediţia specială a Observatorui 19, s-au clasat pe prima poziţie a clasamentului, pe targetul 18-49 Urban.

Ediţia specială a Observatorului 19.00, prezentată de Andreea Berecleanu, în care telespectatorii au putut afla ultimele noutăţi despre situaţia de urgentă impusă de autorităţi din cauza căderii masive de zăpadă, s-a clasat pe primul loc al clasamentului audientelor atât in randul publicului comercial, cât şi in cel All Urban.  Pe  targetul 18-49 Urban, Antena 1 obţinea o audienţă medie de 8,5% şi cotă de piaţă de 22,2%, în timp ce concurentul său direct, Protv,  realiza o medie de 7,5 puncte  rating şi un market share de 19,7%.



Si telespectatorii din mediul Urban au preferat să afle ştirile despre viscolul care a acoperit România tot de la Antena 1. Astfel, ediţia specială a Observatorului 19.00 a fost urmărită in medie de 1.012.000 de telespectatori, reprezentând un rating de 9,6% şi un market share de 20%, surclasându-şi concurentul direct, Protv, la care se uitau doar 862.000 de oameni.



Minutul de aur al ediţiei speciale Observator 19 s-a înregistat la ora 18.50, când, pe publicul All Urban, Antena 1 obţinea coordonate de excepţie: 10,8 puncte de rating şi 22,4% share, adică in medie 1.129.000 de romani urmăreau ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, în vreme ce Protv era privit de numai 709.000 de telespectatori.



Încă de la prima oră a dimineţii, de la ora 6.00, telespectatorii au urmărit primul Observator al zilei, cel prezentat de Olivia Păunescu şi Valentin Butnaru, în număr mare pentru a fi la curent cu ultimele informaţii. Astfel, pe publicul 18-49 Urban, Observatorul obţinea o audienţă de 2,9% şi un market share de 26,3% .



Observatorul orei 13.00, cu Mihaela Călin la pupitru, obţinea cifre bune de audienţă, pe publicul comercial: 3,2% rating şi 14,8% market share.



Şi Observatorul orei 16.00 a fost preferat de telespectatori, fiind de asemenea, lider de audienţă cu 4,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,1% , în vreme ce Protv avea o cotă de piaţă de 11,4% şi o audienţă de 3%.



Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban si All Urban
Perioada 27 ianuarie 2014

×
Etichete: Observator
x close