Lansată în cadrul campaniei Români buni Europeni, o iniţiativă Intact Media Group, Harta Brandurilor Româneşti îşi propune să cartografieze cele mai iubite branduri de pe teritoriul ţării.
Invitată în studioul emisiunii "Se întâmplă în România" de la Antena 3, directorul de strategie al Seed Consultants, Dochiţa Zenoveiov, a oferit mai multe amănunte despre această campanie
„Am încercat să facem o cartografiere a brandurilor româneşti, pentru că în fiecare zi consumăm branduri, româneşti sau internaţionale. S-au făcut o serie de topuri, însă niciodată unul pe regiuni. Există o serie de branduri locale foarte bine ancorate de care noi, bucureştenii, aflăm doar atunci când mergem în vacanţă”, a spus Dochiţa Zenoveiov la Antena 3.
În perioada 10 - 21 iulie, locuitorii din cele nouă regiuni vor putea să îşi voteze brandul favorit accesând www.antena3.ro/hartabrandurilor