Lansată în cadrul campaniei Români buni Europeni, o inițiativă Intact Media Group, Harta Brandurilor Românești își propune să cartografieze cele mai iubite branduri de pe teritoriul țării.
Mici sau mari, brandurile românești au susținători puternici în zona din care provin. În Muntenia, Cotnari concurează cu Napolact, în Maramureș, Mocănița cu Roxar, în Dobrogea, Gepeto cu Murfatlar, în Crișana, Bace Tochiere cu Trei G, în Bucovina Betty Ice cu Marelbo, în Banat Berea Timișoreana cu Aliphia, în Transilvania, Eugenia cu Gerovital, în Oltenia Altex cu Farmec, iar în Muntenia Acqua Carpatica cu Magiunul de Topoloveni.
În perioada 10 - 21 iulie, locuitorii din cele nouă regiuni vor putea să își voteze brandul favorit accesând www.antena3.ro/hartabrandurilor
Despre Români buni Europeni
“Români buni Europeni” este o inițiativă Intact Media Group menită să recunoască dar să și promoveze valorile românești cu rezonanță în Europa. Campania include un calendar de evenimente, acțiuni dedicate și programe derulate pe tot parcursul anului.
“Români buni Europeni” urmărește să sporească încrederea și motivația pentru implicare antreprenorială a celor care au idei valoroase ce se pot transforma în proiecte de succes. “Români buni Europeni” își propune să aducă românilor recunoașterea statutului de europeni. Prin oameni și fapte.
Despre Seed Consultants
Seed Consultants este singura agenție de branding Romania cu un partener de talie mondială, Landor Associates. Seed cultivă branduri românești seducătoare mici, medii și mari: Austral, Petrom, Radio Zu, Aliphia, Ciserom, Ecokit, Careless Beauty, Silver Mountain, Gazeta Sporturilor, VIP Air, Galador, Agrofam, Angst, Vulping, Final Distribution, Novatik, Scandia Food.