Deşi toate site-urile şi televiziunile de ştiri discută despre cel mai nou plagiat de la ministerul condus de Elena Udrea, ziarul Evenimentul Zilei anunţă în exclusivitate în ediţia online prezentarea "logo-ului turistic marca Elena Udrea."
Fără a sufla o vorbă despre asemănările izbitoare dintre poza lansată cu tam-tam la Shanghai de Elena Udrea şi sigla unei firme de transport britanice, Evenimentul Zilei se laudă că a obţinut în exclusivitate informaţia anului. Cităm: "Noul logo al României este reprezentat de o jumătate de frunză verde."
E drept, se simte un iz de frustrare în comentariile celor de la Evenimentul Zilei pentru faptul că frunza plimbată prin Shanghai nu e de culoare portocalie, aproape un afront pentru susţinătorii actualei guvernări. În rest, citatele Elenei Udrea din emisiunea Naşul, o altă redută portocalie a mass-mediei guvernamentale, sunt pigmentate cu informaţii pe surse care anunţă ceea ce deja în România ştie toată lumea: că noul logo al României e o frunză copiată de pe internet.
Rămâne de văzut cum vor explica de acum încolo editorialiştii Evenimentului Zilei plagiatul pe bani grei girat de Ministerul Turismului şi ce sloganuri vor mai inventa la emisiunea Naşul, un talk-show care ţine cu stăpânii actuali ai României. "Explore the Carpathian garden...", în traducere aproximativă "Mare e grădina ta Doamne..."
Antena3.ro