Kantar Media anunţă ca postul de ştiri s-a impus pe targetul 18+ urban cu o medie de 11,9% cotă de piaţă şi 2,4% rating pe întreaga zi, depăşind celelalte posturi informative şi generalistele Pro TV şi Antena 1.
De altfel, Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune din România şi seara, când postul de nişă a înregistrat o medie de 11,8% share, iar programele sale au înregistrat un rating mediu de 4.7%.
„Se întâmplă în România cu Maria Coman”, emisiunea difuzată în intervalul orar 11.00 – 12.00, a fost programul Antena 3 care a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă, 17,2%, în timp ce „Sinteza Zilei cu Mihai Gadea” a adunat cele mai multe puncte de rating, 5,9.
La ora 22.18, în minutul cu cea mai ridicată audienţă, 724.000 de telespectatori urmăreau dezvăluirile făcute la Sinteza Zilei de către noul Ministru al Turismului, Eduard Hellvig, care a vorbit despre jaful banilor publici în mandatul Elenei Udrea.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.