Antena 3 CNN Actualitate Media Emisiunile televiziunilor Intact, audienţe de top de la începutul anului pe cele mai importante segmente orare

Emisiunile televiziunilor Intact, audienţe de top de la începutul anului pe cele mai importante segmente orare

2 minute de citit Publicat la 08:53 04 Iun 2015 Modificat la 08:53 04 Iun 2015
44444.jpg
Peste 10 milioane 600 de mii de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, pe întreaga zi, de la începutul anului. Antenele au dominat la audienţe cinci din şase intervale orare, în primele cinci luni ale anului.

Postul Antena 3 are creşteri importante de audienţă pe toate segmentele orare. În luna mai, cele mai urmărite emisiuni au fost  "Sinteza zilei", "În premieră", "Exces de putere", "Punctul de întâlnire" şi Q & A".

Divizia TV a Intact Media Group a înregistrat creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare de la începutul acestui an în rândul publicului comercial, urban dar şi naţional.

Pe targetul comercial, adică la publicul urban cu vârste între 18 - 49 de ani,  "Antenele" sunt lider de audienţă dimineaţa, în timpul zilei şi după-amaiaza. În rândul publicului din mediul urban, televiziunile Intact conduc pe cinci intervale din cele şase măsurate. Patru intervale orare sunt dominate de Antene în rândul publicului la nivel naţional: întreaga zi, în timpul zilei, de la ora 10- ora 16, după-amaiza şi seara târziu.

Antena 1, postul generalist al Intact Media Group, are creşteri pe majoritatea intervalelor orare, din ianuarie până în mai, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în rândul publicului comercial şi conduce detasat clasamentul audienţelor pe intervalul 10-16. Cea mai importantă apreciere, de 12%,  are loc dimineaţa, cand este difuzată emisiunea de ştiri Observator, dar şi matinalul "Neatza cu Răzvan şi Dani". În luna mai, cele mai vizionate emisiuni ale Antenei  1 au fost "Hell's Kitchen", "Poftiţi pe la noi:  poftiţi si dăruiţi", "Te cunosc de undeva", "Temptation Island" şi "Next Star".

Antena 3 şi-a păstrat poziţia de lider detaşat de audienţă în rândul nişei televiziunilor de ştiri, pe toate intervalele orare. Postul nostru are creşteri importante de audienţă pe toate segmentele orare. În luna mai, cele mai urmărite emisiuni au fost  "Sinteza zilei", "În premieră", "Exces de putere", "Punctul de întâlnire" şi Q & A".

Şi audienţele Antena Stars au avut în intervalul ianuarie - mai 2015 un trend puternic ascendent, cea mai importantă apreciere fiind înregistrata în intervalul orar 10-16, de 36%.

Televiziunea Euforia TV  continuă oferta de seriale imbatabile. Pe lângă producţiile cunoscute şi apreciate de o lume întreagă, Dr House, Sex and the City sau Downton Abbey, Euforia a programat două telenovele turcesti, cu mare success la public.

Postul cel mai recent lansat de Antena Group, ZU TV, televiziunea dedicată tinerilor, este lider de audienţă în lunile ianuarie - mai, în rândul nişei din care face parte, seara târziu.  Forza ZU, eveniment care a strâns în jur de 50,000 de oameni la Sibiu, a fost cel mai urmărit program  ZU TV în luna mai.

Peste 10.663.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, pe întreaga zi, în perioada ianuarie-mai 2015. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.887.000 milioane telespectatori.

×
x close