"În cadrul campaniei Produs în ROmânia vom vorbi despre foarte multe domenii: despre agricultura şi bunuri de consum cu mişcare rapidă (FMCG), despre industrie şi tehnologie, despre cultura şi despre servicii. Veţi cunoaşte poveştile fabuloase ale unor companii şi ale unor produse de calitate care au reuşit să se impună pe piaţă. Facem asta pentru că vrem să încurajăm şi să susţinem productivitatea, competivitatea, tradiţia, dar mai ales dezvoltarea şi continuitatea celor care fac performanţă şi care se încăpăţânează, în pofida tuturor dificultăţilor, să producă şi să ofere locuri de muncă în România", a declarat Adrian Măniuţiu, realizatorul emisiunii "Income".
Tana Pazara, Project Manager "Produs în ROmania", completează: "Creşterea economiei depinde în mod direct de creşterea producţiei. Scopul campaniei noastre este stimularea consumului de produse româneşti, sprijinirea producătorilor români, atât prin prezentarea poveştilor lor de succes, cât şi prin abordarea problemelor cu care ei se confruntă. Este un demeres jurnalistic de amploare, în care vom merge pe firul de producţie, pornind de la marii producători pentru a ajunge la cei mai micuţi, cu toţii sunt de fapt o mare familie care trebuie sprijinită, pentru ca în acest fel vom contribui la bunăstarea economiei".
Telespectatorii pot urmări emisiunea “Income” în fiecare sâmbătă, de la ora 13:00, iar de luni până vineri, pastila “Daily Income”, de la orele 9:40 şi 15:55. Ambele producţii Antena 3 pot fi urmărite şi live pe www.antena3.ro sau sub formă de înregistrare, accesând platforma www.antenaplay.ro.