Antena 3 CNN Actualitate Media Dracula, marfă de export la târgul TV de la Cannes

Dracula, marfă de export la târgul TV de la Cannes

1 minut de citit Publicat la 19:38 10 Mar 2011 Modificat la 19:38 10 Mar 2011
Dracula, marfă de export la târgul TV de la Cannes
Foto: bloodsprayer.com
România exportă Dracula. Un format TV românesc, inspirat din mitul lui Dracula şi intitulat "Dracula tour challenge", a fost selecţionat în finala MIPFormats Talent Pitch, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune, care se va desfăşura la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes, în perioada 4-7 aprilie.

Formatul de televiziune "Dracula tour challenge" este un reality show - competiţie, care are la bază dorinţa străinilor interesaţi să descopere adevăratul mit al lui Dracula şi al Transilvaniei.

"Aducem mai multe cupluri din străinătate în România, ca să îl descopere pe Dracula. Formatul cuprinde mai multe etape, în care ducem cuplurile în locuri legate de Dracula, precum Bran, Poenari, Hunedoara. La finalul fiecărei etape este eliminat un cuplu. Cuplul care rămâne în finală descoperă secretele lui Dracula şi primeşte un premiu", a explicat Marius Toader, director de creaţie al casei de producţie Media Factory, informează Mediafax.

În afară de "Dracula tour challenge", în competiţia MIPFormats Talent Pitch de la Cannes au mai fost selecţionate formatele de televiziune: "Bus stop" (Spania), "Crossword is coming to town" (Germania), "My baby's name" (Franţa), "On the wave of love" (Franţa) şi "Queen of style" (Germania).

Anul trecut, tot la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes, un alt format TV - "Rush Hour Challenge", inspirat din infernalul trafic bucureştean - a fost selecţionat în premieră pentru a fi prezentat la MIPFormats, într-o secţiune specială.

×
Etichete: dracula mit România
x close