Divizia TV Intact Media Group
- La nivelul target-ului comercial, “Antenele” sunt lider de audienţă în Day Time şi Late Fringe.
- În ceea ce priveşte target-ul All Urban, televiziunile Grupului Intact sunt lider pe cinci intervale orare, incluzând Prime-Time-ul. În Morning, diferenţa dintre trustul care deţine Antenele şi CME este de o zecime, respectiv 25,5 % market share versus 25,6% CME. Pe toate celelalte intervalele orare, Intact este lider autoritar de audienţă.
- La nivel Naţional, televiziunile trustului Intact conduc în clasamentul audienţelor pe patru intervale orare. Comparativ cu luna august a aceluiasi an, se remarca aprecieri ale cotei de piaţă pe toate target-urile si pe toate intervalele orare, fara exceptie.
- Trustul concurent CME are scăderi de audienţă pe toate target-urile în Prime-Time, comparativ cu luna precedentă.
- În clasamentul primelor zece posturi realizat după rating, trei locuri sunt ocupate de televiziuni Intact, Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars.
- Într-o proporţie covarsitoare, cotele de piaţă inregistrate de televiziunile Intact depăşesc 20% pe toate intervalele orare.
Antena 1
- Postul generalist al Intact Media Group conduce în Day Time clasamentul audienţelor, pe targetul comercial. Totodată, Antena 1 este lider de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional.
- La nivel Naţional, în luna septembrie, pe Whole Day, la Antena 1 s-au uitat, întreagă zi, timp de cel puţin un minut, 7.642.000 de români.
- “Poftiţi pe la noi: poftiţi de va iubiţi”, “X Factor” şi “Te cunosc de undeva” sunt cele mai urmărite emisiuni în luna septembrie, la Antena 1 (Target: 18 – 49 Urban).
- “Mireasă pentru fiul meu”, Acces direct, emisiunile marca “Observator”, ”Neatza cu Răzvan şi Dani”, “Un show păcătos” sunt de asemenea în topul celor mai urmărite show-uri ale lunii.
Antena Stars
- Înregistrează creşteri pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
- Cea mai mare apreciere a cotei de piaţă comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut are loc în intervalul “Morning” – 35%, când este difuzată emisiunea “Star Matinal”.
- Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Răi da’ buni”, “Dosarele Vip” şi “Agentul Vip”.
Antena 3
- Cele mai urmărite emisiuni ale lunii septembrie au fost “În premieră”, “Sinteza zilei” şi “Punctul de intalnire”.
- Postul de ştiri al Intact este lider de audienţă pe nisa din care face parte, pe toate intervalele orare, pe targetul 18+, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
- La nivel Naţional, în luna septembrie, în Whole Day, la Antena 3 s-au uitat, intreaga zi, timp de cel puţin un minut, 4.168.000 de români.
- În ultima săptămâna din septembrie, Antena 3 şi-a îmbunătăţit afinitatea comparativ cu săptămâna anterioară, după cum urmează: în Whole Day, la categoria 18+ AB Urban (manageri şi profesionişti), afinitatea a crescut cu 9%, ajungându-se la 161,8%.
Euforia TV
- Postul din divizia TV Intact dedicat femeilor a avut, în septembrie, o creştere de 78% a cotei de piaţă, în Prime-Time, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut
- Totodată, în Late Fringe, Euforia este lider de audienţă în rândul nişei din care face parte, situându-se peste AXN, Pro Cinema, Acasă sau Diva, pe targetul 18 – 49 femei Urban.
- Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna septembrie au fost serialele “Prizonieră dragostei”, “Curajul iubirii” şi “Friends”.
Zu TV
Postul Intact Media Group dedicat tinerilor are creşteri de audienţă în Access şi Late Fringe, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut (+67%, respectiv 14%).
- Cele mai urmărite emisiuni în luna septembrie la Zu TV au fost: Zu Party Romanian Tour, Noaptea târziu se vede la Zu TV şi Forza Zu.
In medie, într-o zi obişnuită, 9.396.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în luna septemb rie 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 6.927.000 milioane telespectatori.
Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.