Reprezentanţii Discovery au confirmat că livrarea a fost făcută prin intermediul unei companii de curierat, joi, după ora 11.00, iar cele 20 de colete au fost însoţite de Paul Dicu, alergător de ultramaraton şi unul dintre românii care au apărut pe Discovery Channel în 2011, ca parte din campania "Oricine poate fi erou", desfăşurată de canalul de televiziune.
Pe cele 20 de cutii erau imprimate logoul Discovery Channel şi textul "Petiţie: Vrem Discovery pe RCS&RDS - 30.000 de semnături".
"Am decis să însoţesc această livrare pentru că sunt abonat RCS&RDS, sunt unul dintre semnatarii petiţiei şi un susţinător al acestei cauze şi am vrut să mă asigur că mesajul celor 30.000 de fani Discovery ajunge la RCS&RDS", a declarat Paul Dicu.
Foto: Mediafax
Compania RCS&RDS a refuzat însă livrarea făcută de Discovery. Astfel, cutiile cu cele 30.000 de semnături au ajuns numai până la recepţia sediului RCS&RDS, unde oficiali ai companiei au refuzat să primească pachetele. Astfel, compania de curierat a luat cutiile înapoi, au explicat reprezentanţii Disovery.
Cele 30.000 de semnături au fost strânse pe site-ul petitieonline.ro, în perioada 23 noiembrie - 11 decembrie.
Petiţia este deschisă, continuând să strângă semnături.
RCS&RDS a scos, în seara de 29 noiembrie, de pe reţelele sale de cablu (care au aproximativ două milioane de abonaţi, n.r.) toate canalele operate de compania Discovery Networks, inclusiv Discovery Channel, fără a avea aprobarea Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru modificarea grilei de programe, aşa cum impune Legea audiovizualului.