Începând din 31 octombrie, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU Tv, AntenaPLAY, ObservatorNews.ro și toate platformele digitale devin parte al aceluiași univers vizual. Conceptul grafic care reunește cea mai mare platformă media din România a fost construit de departamentul de design al Antenei împreună cu britanicii de la Twin – Associates. Amy Johnson și Ian Wormleighton, cele două nume care stau în spatele acestei agenții au în portofoliu proiecte de branding pentru nume importante la nivel global de pe piața media și de entertainment: Discovery, Telemundo, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, Dreamworks, UEFA sau Disney.
"Anul acesta se împlinesc 29 de ani de la fondarea postului de televiziune Antena 1, baza pe care s-a construit un întreg univers multimedia, unic în România. Astăzi suntem cea mai mare platformă de conținut multimedia din România, urmărită anual de peste 16 milioane de români, cei cărora le dedicăm zilnic fiecare minut de conținut pe care îl creăm special pentru fiecare dintre ei, sau pentru comunitățile din care fac parte.
În toți acești ani am inovat și evoluat în mod permanent producțiile de conținut astfel încât ele să fie relevante și dedicate fiecărei platforme pe care sunt distribuite, liniare sau digitale.
Conceptul Antena este un demers important al evoluției noastre, unic pe piața media din România, unind vizual întrega platformă multimedia de conținut sub un singur nume. Antena devine astfel endorser-ul tuturor proprietăților noastre, atât liniare, cât și digitale", a declarat Mihai Cristian Ioniţă, CEO Antena.
"De peste 10 ani dezvoltăm proiecte împreună și a fost întotdeauna o plăcere să lucrăm cu această echipă. Conceptul Antena este un pas important făcut în contextul actual, al expansiunii digitale. Universul Antena devine amprenta întregului portofoliu, integrând perfect lumea lineară cu cea digitală. Antena este principala destinație de entertainment prin toate platformele ei.
Antena înseamnă peste 11.000 de ore de producție românească originală creată în fiecare an, din care peste 7.000 de ore de divertisment: cel mai longeviv matinal (Neatza cu Răzvan și Dani), cel mai apreciat cooking show (Chefi la cuțite), reality-show-uri care schimbă vieți (Asia Express, Insula Iubirii, Mireasa), cele mai bune emisiuni de umor (iUmor, Stand-up Revolution), transformări spectaculoase (Te cunosc de undeva), povești de neuitat (Adela, Lia), infotaiment și transmisiuni live (Observator, Neatza, Acces Direct și Xtra Night show), conținut dedicat pentru Antena Play.
Conținutul Antena a fost vizionat în decursul acestui an de peste 16 milioane și jumătate de telespectatori și peste 17 milioane de vizitatori unici în mediul on-line", au afirmat reprezentanţii Twin.