Antena 3 CNN Actualitate Media Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl

Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl

M.Z.
<1 minut de citit Publicat la 09:09 02 Feb 2012 Modificat la 09:09 02 Feb 2012
Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl
Foto: zimbio.com
Marile companii pun la bătaie reclame cât mai ingenioase pentru pauzele publicitare de la finala Superbowl. Într-o astfel de reclamă, apare şi faimosul Seinfeld.

Firmele cheltuiesc sume colosale pentru a avea o reclamă la meciul ce va fi urmărit de 115 milioane de telespectatori. Spre exemplu, Samsung a investit milioane de dolari pentru a-şi promova cel mai noui gadget la finala campionatului de fotbal american.

La meciul de duminică va juca şi timişoreanul Mesko, primul român ajuns în elita fotbalului de peste Ocean.
 



×
Etichete: firme reclama bani
x close