"Noul tip de consum informaţional, rapiditatea cu care circulă astăzi informaţia, precum şi deficienţele nerezolvabile din sistemul românesc de distribuţie de presă cotidiană au dus la lipsa de perspectivă a produsului în varianta sa de print", se arată într-un comunicat remis, vineri, de grupul Cancan, care anunţă că adoptă un nou model de bussiness făcând tranziţia de la print, la noi platforme de distribuţie a contentului. Echipa care a lucrat la tabloid va dezvolta divizia online şi divizia tv.
Potrivit comunicatului, după succesul înregistrat cu emisiunea Cancan TV difuzată la Kanal D - respectiv de la o medie de audienţă a primului sezon de 1.2 % rating si 5.3% share pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de al doilea sezon de 2.5% rating si 8.5% share pe publicul 18-49 ani - grupul editorial intenţionează să-şi diversifice pe termen mediu producţia de conţinut pentru televiziune.
Celelalte două titluri din cadrul grupului, revistele Ciao! şi Spy, organizate într-o structură separată, ca şi până acum, dar avându-l ca proprietar tot pe Radu Budeanu, vor fi editate în continuare şi în varianta tipărită.