La Festivalul Internaţional de Publicitate "Golden Drum", Observatorul Antenei 1 a primit marele premiu. Campania care a reuşit mobilizarea a milioane de români, care au donat sânge pentru semenii lor, a mai primit şi două medalii de aur şi una de argint.
„Sunt premiile dumneavoastră, sunt premiile celor care au făcut o minune şi au salvat vieţi”, a spus Mihai Gâdea.
„Donează Roşu pentru România” este campania de mobilizare socială ce urmareşte să determine românii sa doneze sange, într-un cuvânt: viaţă.
În cinci zile de campanie, numărul celor care au donat sânge în Capitală a crescut cu aproximativ 100%, iar în ţara există o estimare de 50%.
În România, sub 2% dintre oameni donează sânge şi mai puţin dintre ei o fac constant, ca urmare trăim într-o ţară în care încă se moare în spitale şi pentru că sângele nu ajunge la timp sau nu ajunge deloc la cei care au nevoie de el.