Antena 3 CNN Actualitate Media Campania “Apasă pentru a adăuga dramă” devine show de televiziune

Campania “Apasă pentru a adăuga dramă” devine show de televiziune

N.B.
1 minut de citit Publicat la 13:38 01 Feb 2013 Modificat la 13:38 01 Feb 2013
Campania “Apasă pentru a adăuga dramă” devine show de televiziune
Campania de lansare a postului de televiziune TNT Benelux, “Apasă pentru a adăuga dramă”, prin care trecătorii erau invitaţi să apese un buton roşu amplasat într-o piaţă liniştită dacă doreau “mai mult dramatism”, devine show de televiziune. 
 
Peste 42, 5 milioane de oameni au urmărit pe YouTube primul clip  al campaniei, lansat în aprilie 2012, iar evenimentele care au urmat după ce mai mulţi curioşi au apăsat butonul au făcut rapid înconjurul lumii.


Popularitatea clipului a determinat companiile Eyeworks International şi Turner Broadcasting System Europe (care deţine postul TNT) să colaboreze pentru a crea un nou format de televiziune, plin de umor şi acţiuni spectaculoase. 
 
Ce ai face dacă ţi s-ar oferi ocazia de a apăsa un buton roşu aflat în mijlocul unei pieţe? L-ai apăsa, ştiind că perspectiva ta asupra vieţii s-ar putea schimba? Acesta este conceptul de la care va fi dezvoltat noul format, iar trecătorii vor fi provocaţi să apese butonul care – spre deosebire de ideea iniţială – va fi amplasat în diferite locuri aglomerate.

 
La fel ca în clipul TNT, curioşii vor fi luaţi prin surprindere de acţiuni neobişnuite, care vor crea tensiune şi suspans. Se poate întâmpla, de exemplu, ca o tânără în lenjerie de corp să treacă în viteză pe lângă tine conducând o motocicletă, patru bărbaţi să tragă focuri de armă, iar opt jucători de fotbal american să apară de nicăieri pentru a restabili calmul. Iar acesta este doar unul dintre scenariile posibile în show-ul APASĂ BUTONUL ROŞU. 
 
Reinout Oerlemans, CEO Eyeworks, spune: “credem că APASĂ BUTONUL ROŞU poate cuceri inimile telespectatorilor din foarte multe ţări. Ne bucurăm că vom colabora cu Turner Broadcasting System Europe pentru a dezvolta împreună acest format, care va fi unul de succes.”
 
Malgosia Chapman, Director de Marketing şi PR Director al Turner Broadcasting GAS, Benelux şi CEE, e de părere că “reacţiile pozitive stârnite de lansarea celui de-al doilea videoclip al campaniei, “O surpriză dramatică într-o zi îngheţată ”, dovedesc cât de apreciat este conceptul la nivel mondial. Ne dorim ca, împreună cu Eyeworks, să oferim publicului şi mai mult divertisment extraordinar.”
 

×
Etichete: surpriza
x close