Chris Dziadul, unul dintre cei mai respectați colaboratori ai revistei, director editorial și Chief European Analyst la Broadband TV News, revine cu o analiză a anului ce se încheie, special pentru Industry. Dr. Ana Cruz, lector la Universitatea din Sheffiled, ne oferă instrumentele necesare pentru construcția și optimizarea propriei imagini, într-un articol despre branding personal, inaugurând astfel o colaborare editorială de excepție cu Universitatea Sheffield. Tot în acest număr deslușim complicatele căi ale mult-doritului target comercial de audiență 18-49, urmărindu-i evoluția ultimilor cinci ani pe cele mai importante posturi TV din România. Barometrul brandurilor, realizat de Media IQ, ne arată cotă de popularitate a brandurilor globale și locale pe luna octombrie, iar portretul decanului fotojurnalismului românesc, Ștefan Petrescu, ne dezvăluie lunga și întortocheta sa viață.
Numărul cincisprezece prefațează The Industry Awards, premiile multimedia și multiplatforma, decernate pe 29 noiembrie pentru nouă categorii, de la cele mai bune soft-uri și aplicații românești, până la cel mai bun text, fotografie, campanie de publicitate. Cel de-al zecelea premiu vine din partea publicului, care își poate vota preferații pe awards.theindustry.ro până pe 28 noiembrie. Decernarea este găzduită de Teo de la Cafe DeKO, însuflețita de Electric Brother și Moonlight Breakfast și susținută de clickshop.ro.
The Industry este o platforma de opinie si analiza media la care contribuie voci pertinente din breasla. Urmarind indeaproape miscarile strategice, achizitiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii si evenimentele, revista reuneste informatia esentiala din industria media. Reamintim celor interesati ca The Industry poate fi procurata prin abonament, iar detaliile se gasesc pe pagina web a revistei, www.theindustry.ro