Antena 3 CNN Actualitate Media Bărbaţii care ştiu ce-şi doresc femeile

Bărbaţii care ştiu ce-şi doresc femeile

<1 minut de citit Publicat la 15:14 20 Iun 2012 Modificat la 15:14 20 Iun 2012
Bărbaţii care ştiu ce-şi doresc femeile
Cum cumpără femeile, ce tipuri de ambalaje preferă si care sunt culorile care le atrag atenţia - sunt întrebări pentru al căror răspuns se cheltuiesc anual milioane de euro. Dincolo de studii și de strategii de marketing apare nedumerirea: cine reușește cel mai bine să afle ce-și doresc femeile. Răspunsul, în majoritatea cazurilor este același: bărbații.

Lucrează în industria frumuseţii de mulţi ani şi au ajuns să înţe­leagă femeile. În prezent, bărbații din spatele marilor branduri de cosmetice - L’Oreal, Beiersdorf, Unilever, Henkel, Coty, Procter and Gamble, Saran­tis, Farmec Cluj Napoca - investesc anual fonduri importante în studii care le arată ce vor femeile şi fac tot posibilul să lanse­ze produse pe măsura dorinţelor lor. Dar eforturile nu se opresc aici. Pentru promo­varea mărcilor de creme de față, cei mai mari jucători, cum sunt L’Oreal, Beiersdorf.
 
Citeste articolul integral pe Income Magazine

×
Etichete: barbati femei cosmetice
x close