Antena 3 CNN Actualitate Media Audiențele Antenelor cresc de la o săptămână la alta

Audiențele Antenelor cresc de la o săptămână la alta

1 minut de citit Publicat la 11:36 18 Mai 2016 Modificat la 11:36 18 Mai 2016
audiente a1.jpg

Posturile Antena Group au creșteri de audiență, de la o săptămână la alta, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Antena 1 are aprecieri pe majoritatea intervalelor orare, iar cele mai urmărite emisiuni ale săptămânii 9 – 15 iunie sunt IUmor, Chefi la cuțite și Te cunosc de undeva. Super show-ul cu chefi are și cea mai mare creștere de audiență, + 24% cotă de piață, comparativ cu săptămâna anterioara.

Antena 3 are, de asemenea, aprecieri pe majoritatea intervalelor orare,între care un plus de 12% în Prime-Time și 11% în Whole Day, comparativ cu săptămâna anterioară. În top trei al celor mai urmărite emisiuni ale săptămânii, se situează, după ierarhia stabilită de cota de piață, emisiunea “Adevăruri ascunse”, urmată de “LA ordinea zilei” și “Sinteza zilei”. Emisiunea cu cea mai mare creștere de audiență a săptămânii 9 – 15 mai este “Dincolo de știri”, cu Cristina Topescu realizator și prezentator.

Cel mai recent lansat post al Intact Media Group si prima televiziune care militeaza pentru drepturile femeilor, Happy Channel, are semnificative creșteri de audiență: 82% în Whole Day, 150% în Morning și 178% în Day Time. Cea mai urmărită producție transmisă de Happy Channel este “Prizoniera dragostei”, care are o cotă de piață de 5,9%.

Star Chef este cea mai urmarită emisiune a Antenei Stars, care a înregistrat o cotă de piață de 3,2%, urmată de “Alege dragostea” și “Refresh by Oana Turcu”. Zu TV înregistrează aprecieri de 125% în Whole Day, iar cel mai urmărit show al postului este “Most Wanted”. (Sursa: Kantar Media; Perioada analizata 9 – 15 mai 2016; Antena 1 si Antena 3: target 18 – 49 Urban; Happy Channel: target 18 – 49 Femei Urban; Zu TV: target 18 – 34 Urban).

×
x close