Antena 3 CNN Actualitate Media Apare un nou post TV pe piața media

Apare un nou post TV pe piața media

1 minut de citit Publicat la 11:24 28 Feb 2018 Modificat la 11:24 28 Feb 2018
o_1c7drje611pmo1gk71ckphqv1njl8.jpg
Foto: Pixabay.com

Organizatorii Campionatului Mondial de Formula 1 au anunţat marţi că vor lansa propriul serviciu de televiziune la cerere, denumit F1 TV, prin care doresc să ofere vizionarea curselor fără difuzori intermediari, informează AFP.

Acest nou serviciu, descris drept "un mijloc inovator pentru fani de a-şi îmbunătăţi şi a se bucura de experienţa lor în cursele de Grand Prix", urmează să fie oferit iubitorilor celei mai importante competiţii automobilistice din lume în cursul acestui sezon, care va debuta pe 23 martie, cu Marele Premiu al Australiei de la Melbourne.

Serviciul va putea fi accesat iniţial doar de pe calculatoare, urmând să fie create ulterior aplicaţii TV şi mobile.

"Abonaţii vor putea alege conţinutul pe care îl vor viziona, precum şi momentul sau modul în care îl vor accesa", se precizează într-un comunicat. Astfel un abonat al F1 TV va putea, dacă doreşte, să aleagă urmărirea întregii cursei de la bordul monopostului unuia dintre cei 20 de piloţi care vor lua startul.

"Toate antrenamentele libere, calificările şi cursele vor fi transmise în direct, cu conferinţe de presă şi interviurile luate înainte şi după fiecare cursă", pentru un tarif cuprins între 6,5 şi 10 euro pe lună, însă va fi posibilă şi plata unui abonament anual.

Pe lângă Formula 1, noul post de televiziune va transmise curse de Formula 2, GP3 şi Porsche Supercup.

În cursul sezonului care urmează, serviciul va fi disponibil în patru limbi diferite (engleză, franceză, germană şi spaniolă) şi va fi accesibil după lansarea sa în 20 de ţări, între care Germania, Franţa, Belgia, Austria, Mexic SUA şi o mare parte din America Latină.

Aspectul tehnic va fi gestionat de grupul indian de telecomunicaţii Tata Communications.

Una dintre preocupările Liberty Media de la cumpărarea Formulei 1, în urmă cu un an, a fost de a relansa interesul faţă de competiţia-regină a sportului automobilistic, în special în rândul tinerei generaţii. Lansarea propriului serviciu, propus fanilor fără publicitate directă, se înscrie în acest demers.

Grupul media american se confruntă în prezent cu o dilemă: o difuzare pe un post tv cu plată va restrânge numărul de telespectatori, însă va aduce mai multe venituri decât pe un canal gratuit.

Liberty Media a încercat recent să favorizeze o soluţie mixtă, aşa cum este cea aplicată în acest sezon în Franţa, unde TF1 va difuza în direct patru curse din 21, pe care Canal+ le va oferi la rândul său contra cost.

×
Etichete: Formula 1 grand prix
x close