Antena 3 CNN Actualitate Media Antenele, creșteri importante pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public

Antenele, creșteri importante pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public

3 minute de citit Publicat la 18:10 02 Noi 2016 Modificat la 18:10 02 Noi 2016
macheta img.jpg

Luna octombrie a adus diviziei TV Intact Media Group performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public (18-49,  urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și fiecare dintre cele cinci stații TV.

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe majoritatea intervalelor orare atât la nivel urban cât și național.
•    Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață  pe cele mai multe segmente orare, dintre care primetime (+ 25%) și whole day (+12%).
•    Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care whole day și prime time. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna octombrie 2015, se înregistrează pe cele mai multe slot-uri orare.
•    Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc în Whole Day, Prime Time, Day Time, Access și Late Fringe, înregistrând creșteri, față de luna octombrie 2015, pe toate intervalele orare,  inclusiv Whole Day ( +11%) și Prime Time. (+21%)


Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public (comercial, urban, național)  în luna octombrie 2016

•    Target 18 – 49: audiența postului este în creștere se apreciază pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv Whole Day (+21%), și Prime Time ( +30%).  Cota de piață se apreciază, de asemenea, pe majoritatea intervalelor orare și pe toate segmentele de public, inclusiv Whole Day (+19%) și Prime Time ( +34%).  Antena 1 este lider de piață  în Access, (interval orar în care se difuzează emisiunea Access Direct , precum și o ediție a jurnalului de știri Observator). În top trei emisiuni ale stației, se află mega-producțiile iUmor , Chefi la cuțite (ambele cu un procent de leadership al pieței de 100% pe intervalul de difuzare),  X Factor, Te cunosc de undeva și În puii mei.
•    Target All Urban: este lider de piață în Day Time și Access și înregistrează creșteri ale cotei de piață pe majoritatea sloturilor orare, între care Whole Day (10%) și Prime Time (22%).
•    Target Național: este lider în Day Time și Access, cota de piață evoluând pe toate intervalele orare, printe care Whole Day (18%) și Prime Time (28%).

Antena 1 a fost urmărită în luna octombrie, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8.2 milioane de telespectatori.


 

Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna octombrie pe cele mai importante intervale orare, printre care Dimineața, Access și Prime - Time.

Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită de peste 3,7 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel national, și are o apreciere de audiență de 5% în intervalul Access. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii octombrie se numără Sinteza Zilei, Adevăruri ascunse, În premieră cu Carmen Avram, Subiectiv și Punctul de întâlnire.  
Antena3.ro a avut 3.4 milioane de unici în luna octombrie.


 

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna octombrie, de peste 3,2 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.

Cele mai vizionate programe au fost Capcana Seducției: Test de Fidelitate, Alege Dragostea,  Agentul VIP și  Răi da’ buni.

Happy Channel, postul dedicat femeilor, are creșteri spectaculoase ale audienței, dar și ale cotei de piață comparativ cu anul trecut, atât în luna octombrie,  cât și pe întreaga perioadă de opt luni la lansare.

Comparativ cu luna octombrie a anului trecut, se înregistrează creșteri semnificative de audiență pe majoritatea intervalele orare, pe target-ul 18-49, Femei, postul dublându-și audiența în Whole Day și triplând-o în Prime Time. Alte aprecieri importante se înregistrează în Acess (+200%) și Day Time (100%). Cele mai urmărite programe ale stației au fost Prizoniera dragostei, Elif, Fiorella, spune da! și Chemarea Destinului.

 


ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), a fost în atenția publicului în luna octombrie cu show-uri precum: Most Wanted, Morning ZU, ZU Party Romanian Tour,  ZU Trends, Bobiceag și duba de artiști.

Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Antena Digital, care ocupă două poziții în top 10 siteuri din online-ul românesc, cu a1.ro și spynews.ro. A1.ro este liderul site-urilor de divertisment din România, cu peste 5,6 milioane de vizitatori unici în luna octombrie, vizând  primele locuri din clasamentul tuturor siteurilor din .ro.

Aproape zece milioane de telespectatori  au urmărit,  la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna octombrie, televiziunile Grupului Intact. În prime time numărul acestora se ridică la 7,3 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.

Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Octombrie 2016
Perioada cu care se face comparație: Octombrie 2015.  

×
Etichete: audiente
x close