Antena 3 CNN Actualitate Media Antena3, lider în nişa de ştiri în ziua votului Moţiunii de cenzură

Antena3, lider în nişa de ştiri în ziua votului Moţiunii de cenzură

1 minut de citit Publicat la 14:04 28 Oct 2010 Modificat la 14:04 28 Oct 2010
Antena3, lider în nişa de ştiri în ziua votului Moţiunii de cenzură
Postul de televiziune Antena3 s-a situat pe  primul loc în topul televiziunilor de ştiri din  România, în perioada de maximă audienţă ( Prime Time) cuprinsă în intervalul orar 19.00-23.00 în ziua votului Moţiunii de cenzură iniţiate de alianţa PSD-PC –PNL împotriva Guvernului Boc. Astfel, conform măsurătorilor efectuate de GFK România, în cadrul publicului din mediul urban de peste 18 ani, Antena3 a obţinut o medie de piaţă de 7.5% şi un rating mediu de 345.000 de telespectatori pe minut, în timp ce principalul competitor, Realitatea Tv, a obţinut un market share de 6.8% şi un rating de 312.000 telespectatori.

În acest interval orar, Antena3 a difuzat editiile speciale ale emisiunilor Ştirea Zilei cu Gabriela Vrânceanu Firea, Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu şi Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, în care s-au dezbătut efectele votului din Parlament cu cei mai importanţi lideri politici şi sociali din România. Fiecare dintre emisiunile de mai sus au fost lidere de piaţă cu medii de audienţă de 8.9% pentru Ştirea Zilei ( în comparaţie cu 6,2% cât a obţinut RealitateaTV  pe intervalul orar 20.00-21.00), 7.8% pentru Subiectiv ( în comparaţie cu 7,3% pentru Realitatea în intervalul orar 21.00-21.45) şi 8,1% cotă de piaţă pentru Sinteza Zilei ( în comparaţie cu cât a obţinut Realitatea, 6,4%, pe intervalul orar 21.45-24.00).

Şi emisiunile noi din grila de toamnă ale Antenei3 şi anume Previziunile Zilei cu Sabina Iosub şi Se întampla acum cu Maria Coman au fost lidere de piaţă pe nişa de ştiri în intervalele orare în care s-au difuzat, cu medii de audienţă de peste300.000 de telespectatori.

De altfel, Antena 3 a fost lider de piaţă pe nişa de ştiri şi în ziua precedentă votului Moţiunii de cenzură, cu o medie de audienţă de 8,9% în Prime Time (395.000 telespectatori rating ) în comparatie cu Realitatea Tv care a înregistrat o audienta de 7% cota de piata (313.000 telespectatori). Cea mai vizionată emisiune a zilei precedente Motiunii a fost Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, care a înregistrat o audienţă medie de 12.5% cotă de piaţă (464.000 telespectatori faţă de numai 240.000 telespectatori cât a obţinut Realitatea tv), cu un maxim de audienţă de 778.000 telespectatori şi cu o cotă de piaţă de 16.5%, înregistrate la ora 21.55.

Copyright ARMADATA SRL

×
x close