Conform Gfk Romania, in perioada 20-24 noiembrie, publicul interesat de actualitate a ales Antena 3, atat la nivelul intregii zile, cu o medie de 7.6% cota de piata, cat si in prime time, unde a inregistrat o medie de 7.5% cota de piata. Aceste cifre au situat Antena 3 pe locul intai in clasamentul televiziunilor de stiri si pe pozitia a treia in clasamentul general, dupa principalele canale generaliste.
Antena 3 reuseste o alta performanta importanta pentru o televiziune de nisa, ocupand in intervalul orar 10-16 (day time) pozitia a doua in topul tuturor televiziunilor, fiind devansata doar de Antena 1 pe targetul 18+ urban.
Emisiunile Sinteza Zilei si In gura presei raman extrem de puternice pe tronsoanele orare de difuzare, fiind a doua optiune tv de pe piata cu o medie de 9.4% share pentru talk show-ul lui Mihai Gadea si 9.3% pentru one man show-ul lui Mircea Badea.
De asemenea, Antena 3 este lider absolut in topul emisiunilor informative difuzate de catre toate televiziunile de stiri din Romania, productiile sale ocupand consecutiv primele 11 pozitii.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat la CNN International si este parte a INTACT Media Group.