Conform Kantar Media, la nivelul întregii zile, postul de ştiri a înregistrat o medie de 12,9% cotă de piaţă şi un rating de 2,5%, în rândul publicului urban de peste 18 ani, surclasând generalistele Pro TV şi Antena 1.
Antena 3 îşi păstrează poziţia de lider şi în prime time cu o medie de 13,7% share şi 4,9% rating, postul de nişă impunându-se din nou în faţa tuturor celorlate posturi TV.
Emisiunea „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, difuzată în intervalul orar 15.00-16.00, a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă, o medie de 15,6%, în timp ce „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea” a fost din nou cel mai urmărit program al postului, adunând o medie de 5,8 rating. Minutul de maximă audienţă a fost atins la ora 22.45, când la Antena 3 se uitau 700.000 de telespectatori.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.