Conform cifrelor oferite de Kantar Media, Antena 3 a ocupat locul 3 in piata la nivelul intregii zile, dupa puternicele PRO Tv si Antena 1, si cu o audienta dubla fata de urmatorul post de stiri din clasament. Mediile in luna martie sunt de 2.6 puncte rating si 10 % market share.
Antena 3 si-a pastrat avansul si in prime time, inregistrand 4.6% rating si 9.2% cota de piata.
In ierarhia celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile de ştiri, Antena 3 a condus detaşat, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „In premiera cu Carmen Avram”, “Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”, “Exces de putere cu Oana Stancu si Adrian Ursu” si „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.
Comparativ cu luna martie 2014, Antena 3 a inregistrat cresteri de audienta pe absolut toate sloturile orare, cea mai importanta fiind cea din segmentul Late Fringe, cand se difuzeaza emisiunea realizata de catre Mircea Badea si Stirile noptii.
In medie, peste 3.000.000 de telespectatori au urmarit in luna martie cel putin un minut programele Antena 3.
Copyright ARMA DATA.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.