In prime time, mediile au ajuns la 3.9 puncte de audienta si 7.6% cota de piata, cifre aproape duble fata de urmatorul post de stiri din clasament.
In ierarhia celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile de ştiri, Antena 3 a condus detaşat, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”, “Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” si „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.
Comparativ cu luna ianuarie 2014, Antena 3 a inregistrat cresteri de audienta atat la nivelul intregii zile, cu 6%, cat si in prime time, cu 4%. De asemenea, dimineaţa, în intervalul orar 6-10, când Nadina Câmpean, Marius Ioniţă şi Ela Crăciun îi întâmpină pe telespectatori cu „Ştirile dimineţii”, respectiv Ştirile de weekend şi „Numai de bine”, ratingul postului a crescut cu 19%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut. In intervalul 16-19 (Access), când Antena 3 difuzează „Esenţial cu Alina Petrescu”, „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa a crescut cu 6 procente. Un salt important a inregistrat si tronsonul Late Fringe – orele 24-26, cand emisiunea lui Mircea Badea si Stirile Antena 3 au adus un plus de 12 procente fata de ianuarie 2014.
In medie, peste 3.000.000 de telespectatori au urmarit in luna ianuarie cel putin un minut programele Antena 3.
Copyright ARMA DATA.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.