Diferenta de audienta dintre Antena 3 si celelalte posturi de stiri a crescut in cel mai disputat interval orar, prime time, unde postul IMG a obtinut 4.1% rating si 8.5% market share.
Comparativ cu primul semestru din 2014, audienta Antena 3 s-a apreciat cu 10 procente, absolut toate sloturile orare atragand mai multi telespectatori.
De altfel, toate emisiunile difuzate de Antena 3 in perioada ianuarie-iunie 2015 au inregistrat cresteri de audienta comparativ cu perioada similara a anului trecut.
O performanta importanta este situarea Antenei 3 pe locul 2 in piata, dupa PRO Tv, in topul posturilor tv din Romania urmarite de publicul premium. Antena 3 obtine aici o medie de 3.1 puncte de rating pe intreaga zi, si 5.4 seara.
De asemenea, Antena 3 este preferata in mare masura de publicul cu studii superioare, media cotei de piata in aceasta categorie fiind de 12% pe intreaga zi si 10.8% in prime time.
Audienta Antenei 3 creste si in randul publicului comercial, o analiza comparativa cu aceeasi perioada a anului trecut pe intreaga zi relevand o apreciere a ratingului cu 14 procente, si cu 21% a cotei de piata. Seara, numarul telespectatorilor din categoria 18-49 urban care au urmarit Antena 3 a crescut chiar mai mult, ratingul mediu imbunatatindu-se cu 25%, iar market share-ul cu 26 deprocente .
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.
Copyright ARMA DATA.