Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, lider pe segmentul de ştiri în ziua deciziei aderării României la spaţiu Schengen

Antena 3, lider pe segmentul de ştiri în ziua deciziei aderării României la spaţiu Schengen

<1 minut de citit Publicat la 14:22 23 Sep 2011 Modificat la 14:22 23 Sep 2011
Antena 3, lider pe segmentul de ştiri în ziua deciziei aderării României la spaţiu Schengen
Publicul fidel posturilor de ştiri s-a informat de la Antena 3 în ziua deciziei de aderare a României la spaţiul Schengen, conform Gfk Romania. Astfel, Antena 3 a obţinut, în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani, o medie a cotei de piaţă de 7.3%, devansându-şi principalul concurent, care a înregistrat o medie de 7% share.

În clasamentul general, postul de ştiri parte a Intact Media Group a fost depăşit la nivelul intregii zile doar de principalele posturi generaliste, Pro tv şi Antena 1, în timp ce Realitatea Tv a ocupat poziţia 5.


Realizatorii care acoperă prime time-ul Antenei 3 au înregistrat, încă o dată, valori ridicate de audienţă, programele lor fiind urmărite de o medie de 267.000 telespectatori, în timp ce la Realitatea Tv priveau cu 60.000 de oameni mai puţin.

Cu o cotă de piaţă de 7.6%, Antena 3 a ocupat ieri locul 3 în topul tuturor posturilor tv, fiind devansată doar de cele mai puternice canale generaliste. În acelaşi timp, concurentul direct s-a situat abia pe poziţia a opta cu doar 5.9% share.

×
x close