Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, în continuare cea mai urmărită televiziune de ştiri din România

Antena 3, în continuare cea mai urmărită televiziune de ştiri din România

2 minute de citit Publicat la 23:19 03 Iun 2014 Modificat la 23:19 03 Iun 2014
macheta_brand_sase.jpg
În luna mai, Antena 3 s-a impus încă o dată ca lider în topul televiziunilor de ştiri din România, peste 2.800.000 de telespectatori urmărind cel puţin un minut programele difuzate de postul nostru de ştiri, pe targetul 18+ urban, conform cifrelor oferite de Kantar Media.

La nivelul întregii zile, Antena 3 a înregistrat o medie de 8,2% cotă de piaţă şi o creştere de 43 de procente a ratingului, faţă de luna mai a anului trecut, clasându-se astfel pe primul loc la ştiri şi pe locul al treilea în clasamentul general.



Seara, în prime time, Antena 3 a obţinut o medie de 3,7% rating şi 8% share, ratingul mediu din acest interval înregistrând o creştere de 54%, faţă de luna mai 2013.



Dimineaţa, în intervalul orar 6-10, când Nadina Câmpean, Marius Ioniţă şi Ela Crăciun îi întâmpină pe telespectatori cu „Ştirile dimineţii”, respectiv Ştirile de weekend şi „Numai de bine”, audienţa postului a crescut cu 30%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut.

În Day Time (10-16), când se difuzează „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12, Ştiri 14, prezentate de Mihaela Bîrzilă, Laura Nureldin şi Lorena Burlacu, „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe” şi „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel” (în weekend), postul a înregistrat o creştere de 46%.

De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), când Antena 3 difuzează „Esenţial cu Alina Petrescu” (16:00), „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa a crescut cu 53 de procente.

În topul emisiunilor difuzate de posturile informative, producţiile Antena 3 au ocupat consecutiv primele 14 poziţii, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Ediţie specială”, „În premieră cu Carmen Avram”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu” şi „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”, alcătuind top 5 emisiuni cu cel mai mare rating.



Din punct de vedere al mediei cotei de piaţă, emisiunile Antena 3 domină din nou, primele 5 locuri fiind ocupate de „Ediţie specială”, „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman” şi „În gura presei cu Mircea Badea”.



De asemenea, emisiuni ca „În gura presei cu Mircea Badea”, „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”, „Secvenţial cu Adrian Ursu” şi „Panorama cu Oana Stănciulescu” au câştigat competiţia cu programele direct concurente în proporţie de 100%, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).


Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

×
x close