Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, cel mai urmărit post de ştiri în primul trimestru din 2012

Antena 3, cel mai urmărit post de ştiri în primul trimestru din 2012

1 minut de citit Publicat la 13:24 03 Apr 2012 Modificat la 13:24 03 Apr 2012
Antena 3, cel mai urmărit post de ştiri în primul trimestru din 2012
Antena 3 a fost  televiziunea de stiri preferata a romanilor in primul trimestru al anului 2012, anunta Kantar media.

Romanii au ales sa urmareasca la Antena 3 evolutia tuturor evenimentelor importante ale acestui inceput de an, situand astfel postul de stiri pe locul intai in clasamentul televiziunilor informative. Antena 3 a inregistrat o medie de 8.9% cota de piata in perioada ianuarie-martie a.c. pe targetul 18+urban, la nivelul intregii zile, dublu fata de competitorul direct, Realitatea TV.



Antena 3 ocupa aceeasi prima pozitie si in prime time, cu o medie de 8% cota de piata, distantandu-se confortabil fata de locul secund, care inregistreaza  o medie de doar 2.8% share.



De altfel, postul de stiri parte a INTACT Media Group ocupa in clasamentul general al primului trimestru pozitia a treia in topul tuturor televiziunilor, atat pe intreaga zi cat si in prime time, fiind devansat doar de generalistele Pro Tv si Antena 1.

Comparativ cu aceeasi perioada a anului 2011, Antena 3 creste pe intreaga zi de la 6.4% cota de piata la 8.9%, in timp ce in prime time urca de la 6.3% la 8% share.



In topul emisiunilor difuzate de catre toate televiziunile informative in primele trei luni ale anului, productiile Antena 3 ocupa consecutiv primele 27 de pozitii, cele mai urmarite editii fiind Breaking News, urmate de Sinteza Zilei realizata de Mihai Gadea si Punctul de intalnire cu Radu Tudor.



Sursa Kantar Media, copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat la CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

×
x close