Kantar Media anunţă că Antena 3 a ocupat locul întâi în clasamentul tuturor televiziunilor din România în luna februarie, în intervalul orar 10-16 (day time), cu o medie de 11% cotă de piaţă la nivelul publicului din mediul urban în vârstă de peste 18 ani.
În ceea ce priveşte topul televiziunilor de ştiri, Antena 3 s-a impus ca lider absolut, distantându-se confortabil de concurenţă cu o medie de 9% cotă de piaţă pe întreaga zi.
Antena 3 ocupă aceeaşi primă poziţie în clasament la nivelul întregii zile şi pe targeturile Urban All şi Urban 15-54, cu 8.3%, respectiv 6.4% cotă de piaţă.
Topul nu suferă modificări nici în prime time, când Antena 3 înregistrează o medie de 7.8% share şi un rating triplu faţă de următorul clasat, pe targetul 18 + Urban.
Cu o medie a cotei de piaţă de 7.2% şi 5.2%, Antena 3 se menţie pe locul 1 şi pe targeturile Urban All şi Urban 15-54.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat la CNN International şi este parte a INTACT Media Group.