În una dintre cele mai controversate zile ale scandalului politic din ultima perioadă, Antena 3 s-a impus încă o dată ca lider pe nişa de ştiri. Kantar Media anunţă ca, pe targetul 18+ urban, postul nostru de ştiri a înregistrat o medie de 11,2% cotă de piaţă si o audienţa triplă faţă de a următorului post informativ din clasament.
Emisiunea „Se întâmplă în România cu Maria Coman” a repetat o performanţă aproape zilnică şi a condus piaţa tv din România pe tronsonul orar aferent, înregistrând o medie de 2,7% rating şi 13,5% share.
Seara, în prime time, Antena 3 a obţinut o medie de 5,7% rating şi 11,3% cotă de piaţă, detasandu-se de celalte televiziuni informative.
Peste 1.500.000 de telespectatori au urmărit aseară cel puţin un minut din „antena3.ro/emisiuni/sinteza-zilei/" title="sinteza zilei">Sinteza Zilei”. Invitaţii lui Mihai Gâdea au fost proaspatul demisionat din PNL si fost prim ministru Călin Popescu Tăriceanu, în prima parte a emisiunii, şi Victor Ponta, liderul PSD si actual sef al Guvernului, în cea de-a doua parte, iar temele principale de discuţie au fost ruperea USL, dar şi alegerile prezidenţiale din toamnă. Ediţia speciala a înregistrat un rating mediu de 6,7% si 13,7% market share, o audienţă de patru ori mai mare comparativ cu următorul post tv din nişa de ştiri.
Minutul de aur a fost înregistrat la 22:51, când emisiunea realizata de Mihai Gâdea a atins 8.7% rating şi 18.4% cota de piaţă, fiind market lider.
Şi Mircea Badea a înregistrat o audienţă de patru ori mai mare faţă de concurentii directi, „În gura presei" având o medie de 3,2% rating şi 11,9% share.
În timp ce Mihai Gâdea a realizat emisiunea cu cel mai mare rating, Ştirile orei 12 prezentante de Lorena Burlacu au stabilit recordul staţiei dpdv market share, cu 14.2 procente.
Copyright ARMA DATA.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.