Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri în 2014

Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri în 2014

macheta_brand_sase.jpg
05 Ian 2015   •   18:56

Aproape 3 milioane de telespectatori au ales să urmărească zilnic cel puţin un minut programele Antena 3 în anul ce tocmai s-a încheiat, conform cifrelor oferite de Kantar Media, pe targetul 18+ urban.

În intervalul orar 02:00 – 26:00, Antena 3 a înregistrat o medie anuală de 2,2% rating şi 9% cotă de piaţă, o audienţă dublă faţă de următorul post de ştiri clasat. În clasamentul general, postul nostru de ştiri a ocupat locul trei în piaţă, după cele mai puternice generaliste: Pro TV şi Antena 1.






Seara, în prime time, Antena 3 a obţinut o medie anuală de 4,1% rating şi 8,6% share, ocupând locul al treilea clasamentul general.



Toate sloturile orare au înregistrat creşteri spectaculoase de audienţă, comparativ cu 2013, iar intervalul 10 – 16, Day Time, a urcat Antena 3 în top, pe locul 2, după Antena 1, cu o medie de 2,2% rating şi 10,1% cotă de piaţă.



Telespectatorii Antena 3, într-o pondere uriaşă, au studii superioare şi fac parte din categoria AB, adică sunt persoane care deţin funcţii de conducere, profesionişti şi specialişti din diferite domenii, cu venituri peste medie.

O cercetare a profilului publicului Antena 3, în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2014, la nivelul întregii zile, situează Antena 3 pe locul al doilea în clasament, după Pro TV, cu o medie de 11,1% cotă de piaţă.



În clasamentul celor mai puternice televiziuni cu public premium (grad esomar AB), Antena 3 ocupă locul al treilea, după generalistele Pro TV şi Antena 1, cu o medie de 11,8% share.



Încă de la începutul anului, Antena 3 a dominat piaţa talk show-urilor şi a dezbaterilor politico-sociale. În top 25 de programe difuzate de canalele de ştiri, Antena 3 a fost prezentă cu 18 producţii, „antena3.ro/emisiuni/sinteza-zilei/" title="sinteza zilei">Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor”, „În premieră cu Carmen Avram”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” şi „Q&A cu Alessandra Stoicescu” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.



Anul 2014 a fost unul favorabil pentru Antena 3 şi din punct de vedere al recunoşterilor internaţionale obţinute. Postul de ştiri a obţinut şapte premii la New York Festivals World’s Best TV&Films, cinci pentru materialele „În premieră cu Carmen Avram” şi două pentru campaniile Observator. A fost nominalizat la Premiile Internaţionale Emmy, dar şi la AIB Londra, Festivalul de Televiziune Monte Carlo şi PromaxBDA Global Excellence Awards 2014.

Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

×
Subiecte în articol: antena3 lider de audienta
Citește mai multe din Media
» Vezi toate știrile din Media
Cele mai noi știri
Parteneri
x close