Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, avans confortabil faţă de competitori (şi) în februarie

Antena 3, avans confortabil faţă de competitori (şi) în februarie

2 minute de citit Publicat la 17:57 02 Mar 2015 Modificat la 17:57 02 Mar 2015
1.jpg
Antena 3 a incheiat luna februarie 2015 cu un avans confortabil de audienta in fata celorlalte posturi tv din nisa sa.

Conform cifrelor oferite de Kantar Media, Antena 3 a ocupat locul 3 in piata la nivelul intregii zile, dupa puternicele PRO Tv si Antena 1, si cu o audienta dubla fata de urmatorul post de stiri din clasament. Mediile in luna februatie sunt de 3 puncte rating si 10.8% market share.





In prime time, diferenta dintre Antena 3 si concurentii directi a crescut semnfiicativ, postul de stiri IMG inregistrand 5.3% rating si 10.1% cota de piata.

 

 
In ierarhia celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile de ştiri, Antena 3 a condus detaşat, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Exces de putere cu Oana Stancu si Adrian Ursu”, “Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” si „Secvential cu Adrian Ursu” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.




Comparativ cu luna februarie 2014, Antena 3 a inregistrat cresteri de audienta pe absolut toate sloturile orare. In intervalul orar 6-10, cand Nadina Campean, Marius Ionita si Ela Craciun ii intampina pe telespectatori cu Stirile diminetii, respectiv Stirile de weekend şi „Numai de bine”, ratingul postului a crescut cu 45%, fata de aceeasi luna a anului trecut.

In Daytime (orele 10-16), cand la Antena 3 se difuzează „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se intampla in Romania cu Maria Coman”, Stiri 12 si Stiri 14 - prezentate de catre Laura Nureldin, Mihaela Birzila si Lorena Burlacu, „Esential cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe”, “Income cu Adrian Maniutiu” si „Editie de weekend cu Ioana Raduca si Catalina Porumbel” (in weekend), postul a inregistrat o crestere de 32%. De altfel, Antena 3 a ocupat locul intai in piata in acest interval orar, pe toata luna februarie, depasind inclusiv posturile generaliste.


Si intre orele 16-19 (Access) , când telespectatorii urmaresc „Esenţial cu Alina Petrescu”, „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Stiri 16, Stiri 18, „Editie de weekend” (17:00) şi „Secvential cu Adrian Ursu”, audienta a crescut, de data aceasta cu 42 de procente.
Ce mai mare salt a fost facut de tronsonul Late Fringe – orele 24-26, cand emisiunea lui Mircea Badea si Stirile Antena 3 de noapte au adus un plus de audienta de 50% procente fata de februarie 2014.

In medie, peste 3.200.000 de telespectatori au urmarit in luna februarie cel putin un minut programele Antena 3.

Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.


×
Etichete: Antena 3 audiente
x close