Audientele furnizate de Gfk Romania pentru publicul din mediul urban in varsta de peste 18 ani confirma interesul publicului pentru programele aniversare Antena 3. La nivelul intregii zile, televiziunea de stiri parte a Intact Media Group se situeaza pe pozitia 3 cu o cota de piata de 7.5%, imediat dupa generalistele Antena 1 ( 10.5%) si Pro tv (13.1%).
Si editia speciala difuzata in prime time si prezentata de Gabriela Vrânceanu Firea şi Mihai Gâdea a fost apreciata de un numar mare de telespectatori, postul de nisa mentinandu-si locul pe podium cu 9.2% market share, dupa Antena 1 (12.8%) si Pro tv (15.3%) si inaintea principalului concurent, Realitatea Tv, care a obtinut doar 6.3%.
Editia speciala a incantat publicul prezentand materiale deosebite. A inceput prin a descoperi poveşti impresionante ale rezistenţei românilor de pretutindeni, apoi au intrat in scena Dana Grecu şi Mircea Badea care au prezentat un jurnal de ştiri atipic starnind hohote de ras, si a continuat cu incursiunea Andreei Berecleanu in turnul Intact Media Group cu scopul de a-i prezenta publicului pe oamenii din spatele celor care apar pe sticla. Un moment inedit al filmuletului prezentat de Andreea Berecleanu a fost prezenta Cameliei Vociulescu, care a vorbit despre prima sa experienta in televiziune, ca reporter, si crezul profund care ar trebui sa conduca fiecare jurnalist pentru a face cu adevarat aceasta meserie.
Invitatul special al Antenei 3 in aceasta zi importanta a fost Bogdan Ota, unul dintre milioanele de români alungaţi de ţara lui. El a venit in platourile Antena 3 să cânte si sa spună povestea incredibilă a existenţei sale printre străini. Un pianist din Botoşani, care a plecat în Norvegia pentru a căra copiatoare deoarece in tara nu si-a putut realiza visul, şi a ajuns să câştige inimile a milioane de oameni, la un concurs de televiziune.