Diferenţa importantă se păstrează şi în prime time, când Antena 3 atinge o medie de 6.4% cota de piaţă, iar Realitatea tv de 3 ori mai puţin, respectiv 2.1%, pe locurile 3 si 4 fiind clasate B1 si Romania tv.
Antena 3 obţine aceeaşi performanţă şi pe targetul “all urban”, situându-se pe prima poziţie cu o medie pe întreaga zi de 6.5% share şi 5.9% în prime time, locurile 2, 3 şi 4 fiind ocupate în ordine de Realitatea, B1 si Romania tv.
Comparativ cu luna aprilie a anului trecut , Antena 3 are o creştere de 34% a cotei de piaţă pe întreaga zi şi de 28% în prime time pe targetul “urban 18+”, iar pe targetul “all urban” de 33 % la nivelul întregii zile şi de 28 % în intervalul orar 19-24.
În clasamentul emisiunilor informative difuzate de către toate televiziunile de ştiri, Antena 3 domină fără drept de apel, producţiile sale ocupând primele 24 de poziţii. Cele mai urmărite 3 emisiuni în luna aprilie au fost Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu şi La Ordinea Zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor.
O analiză a cifrelor înregistrate în primele 4 luni ale anului indică Antena 3 ca cel mai urmărit post de ştiri din România de la începutul anului până în prezent, cu o medie de 8.5 % cotă de piaţă pe întreaga zi şi 7.6% în cel mai disputant interval orar.
Sursa: Kantar Media / copyright ARMA DATA
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.