Conform Kantar Media, Antena 3 a fost cel mai urmărit post TV din România ieri, înregistrând pe întreaga zi o medie de 12.2% cotă de piaţă în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani, şi fiind urmată în clasament de Pro TV şi Antena 1.
În cel mai disputat interval orar, 19-24, Antena 3 a obţinut o medie de rating de 4.9 procente şi 13.1% cotă de piaţă, situându-se, din nou, pe locul întâi în clasament. Postul de nişă a depăşit astfel nu numai televiziunile informative, dar şi puternicele canale generaliste.
Minutul de aur a fost atins la ora 21:15, când nu mai puţin de 837.000 de români urmăreau ediţia specială a emisiunii realizate de Mihai Gâdea, împunând Antena 3 ca lider de piaţă cu 23.6% market share.
Tot marţi seara, în partea a doua a emisiunii Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, Antena 3 a sărbătorit 7 ani de existenţă sub sloganul “Rezistenţa face diferenţa”. În platou au fost invitaţi Mircea Badea, Dana Grecu, Radu Tudor, Alessandra Stoicescu, Răzvan Dumitrescu, Carmen Avram, Adrian Ursu şi Victor Ciutacu care au urmărit momente din istoria Antenei 3 şi interviuri cu cei mai vechi jurnalişti ai postului, iar Mihai Gâdea a mulţumit întregii echipe şi telespectatorilor pentru că sunt alături de Antena 3 în fiecare zi.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.