În medie, peste 2 milioane şi jumătate de români s-au uitat la Antena 3 cel puţin un minut, în fiecare zi.
Antena 3 şi-a păstrat locul al treilea în clasamentul general al audienţelor pe întreaga zi, cu o medie de cu 2% rating şi 9,2 % cotă de piaţă. Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, postul nostru de televiziune s/a clasat imediat după cele mai puternice posturi generaliste, PRO Tv şi Antena 1.
Antena 3 şi-a păstrat locul întâi şi în prime time, unde a înregistrat 2.5% rating si 6.7% market share. Postul nostru de televiziune a condus astfel detaşat clasamentul televiziunilor informative.
De asemenea, în luna august, o medie de peste 2,5 milioane de telespectatori din mediul urban cu vârsta peste 18 ani au vizionat cel puţin un minut programele difuzate de Antena 3, mai mult decât orice alt post de ştiri din România.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.