Noul look va fi ţinut secret până la ora lansării, 19,30, sâmbătă, dar putem dezvălui că Antena 2 va avea o identitate clară, clar diferenţiată de alte branduri. Postul a crescut în cei patru ani, a căpătat o personalitate care nu mai era reflectată de slogan, grafică sau siglă. De sâmbătă, Antena 2 va avea o “înfăţişare” complet schimbată. Identitatea vizuală a fost construită în jurul conceptului de „social currency”, moneda socială, ţinând cont de istoria şi de tipul de conţinut al Antena 2, multe talk-show-uri în direct, care aduc tot felul de ştiri în exclusivitate. Pe scurt, toate sondajele de opinie releva faptul ca publicul roman este interesat de noutati din show-biz, cancan-uri. Iar Antena 2 furnizeaza zilnic astfel de informatii, in direct, reactiile, replicile, emotiile, nervii, totul este autentic, necenzurat. Cine are informatia, detine puterea, iar Antena 2 iti ofera informatia. A fost creat apoi un nou slogan, un nou logo, a elementelor grafice. sambata, de la 19,30, telespectatorii vor putea vedea o… “Antena 2, la patru ace”.